maandag, april 10, 2006

We zijn weer vertrokken...

Yep, net één dag terug aan het werk, en het voelt alsof ik niet weggeweest ben.
Maar dat ben ik natuurlijk wel. Eén week wezen snowboarden in Sankt Leonhard, Pitztal, Tirol, Oostenrijk, Europa, Aarde, Melkweg, Galaxy, ...
Het was er goed, met een paar dagen stralende zon, maar ook verse sneeuw. En af en toe was mist, maar dat nemen we er wel bij.
En een virus. Dat er in slaagde op heel regelmatige tijdstippen mensen uit het dal te vellen met minder leuke verschijnselen. Els heeft het goed te pakken gehad, twee dagen ziek, maar een infuus heeft haar er snel weer bovenop geholpen. Ook Veronique is geveld, maar zij had er gelukkig minder last van. En zo vielen er overal in het dorp zieken. Maar de dokter 8 kilometer verder wist er gelukkig weg mee.
Waardoor we toch nog veel hebben kunnen skien en snowboarden en we de pistes beneden, boven op Rifflsee en op de Gletsjer onveilig hebben kunnen maken.
De laatste dag was het echt zalig weer, stralende zon met verse sneeuw, wat garant stond voor zalige pistes op de gletsjer, adembenemende vergezichten en gewoon heel veel leute. Super.
Het hotel was ook zalig. Lekker eten, goede cocktails, drie sauna's (een bio, van maar 65°, een buitensauna van 85° en een Finse sauna van slechts 99°), een dampbad, een binnenzwembad, een verwarmd (maar niet altijd :-) buitenzwembad en een verwarmd bubbelbad in een grot buiten. ZALIG!!!
En mijn batterijen waren weer opgeladen.
Waren, want één dag werken en ik voel me weer ... Enfin, de 400 mails die stonden te wachten zijn er ondertussen door, een aantal dingen vandaag al kunnen oppakken en de rest zien we later wel. Nietwaar.
En nu heeft het scherm van mijn laptop ook nog beslist stuk te gaan (al werkt het soms nog wel), maar dat gaat niet blijven duren. Damn. Zo moeten ze hier niet gaan beginnen hé, of ik pak den auto en rij direct terug naar Pitztal, ze mogen gerust zijn...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: