zondag, september 04, 2005

Life is good

Niet? Wat kan er beter zijn dan een feestje op een super zonnige september zondag met 16 volwassenen en 12 kinderen die zich reuze amuseren, lekker eten, veel drinken en veel plezier maken.
En die bovendien ook nog vinden dat je tuin er heel mooi bijligt (heb er zaterdag hard genoeg in gewerkt ;-). Leuk toch.
En het weer. Het weer. Mensen ja, het weer. Goed hé. Wat was dat zalig. Zo moesten we een hele zomer gehad hebben. Maar we gaan niet klagen. Absoluut niet. De zomer was - wat mij betreft - zeker geslaagd, en de nazomer kan - wat mij betreft - zeker niet meer stuk.
Dus zie je hier een gelukkig mens. Wat moet een mens nog meer hebben. Job satisfaction? Wel, die heb ik af en toe ook nog wel. En neen, ik ga niet klagen. Ik heb eigenlijk nog wel leut in mijn werk. Al moet ik mij af en toe wel redelijk opjagen omdat er toch overal wel mensen zijn die het blijkbaar niet nodig vinden om hun verantwoordelijkheid op te nemen. Maar ja, dat is menselijk zeker? Leren mee leven zeker?
Enfin, mijn humeur kan de eerste uren niet meer stuk. Maar dat zal niet moeilijk zijn, want ik denk dat ik de eerste uren gewoon mijn roes ga uitslapen ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: