zaterdag, januari 13, 2007

Ge moet nie vragen...

wat voor nen indruk de lancering van de Iphone op mij gemaakt heeft. Ik heb er verdorie van gedroomd deze nacht. En ik weet er nog vrij veel van. Ik zie me nog binnen gaan in het hoofdkwartier van Apple waar ik als een vip ontvangen werd. Waar er direct iemand klaar stond om mij te ontvangen en uitleg te geven over het nieuwe toestel. Ik mocht het vastpakken, testen, al wat ge wilt.
En het is verdorie een prachtexemplaar. Amai.
Maar nu komt het. De climax. Ik kreeg er eentje mee. Naar huis. Om te testen. Gratis er voor niets. En er was nog meer. Ik kreeg zelfs een Ipod Shuffle mee. Ne gewone Ipod ging niet, dat was te duur... :-)
Enfin, en toen werd ik wakker. Dromen zijn dus toch wel bedrog zeker? Maar het was in elk geval leuk.
En oh ja, de Steve (Jobs nvdr) ben ik niet tegen gekomen. Zo'n VIP zal ik dan toch niet geweest zijn :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: