woensdag, september 20, 2006

Vraag van de week

Een nieuw item op deze blog. De vraag van de week. Wat houdt u bezig? What makes you tick? Waar zit u mee? Dat benieuwt mij wel. Maar ik wil ook gewoon graag een paar dingen aftoetsen waar ik professioneel of privé mee bezig ben.
Vandaar deze tool.
Mag ik jullie dan ook vragen om deze massaal in te vullen? U vindt de vragen rechts van mij. Ze zullen altijd heel beperkt zijn. En neen, ik doe absoluut niets met de emailadressen die u invult, voor mijn part vult u overal dmdflkqjf@mqslfjqmf.eu in als emailadres en qflkjqmfjl als naam. Dat interesseert mij niet. Het kwam gewoon met de tool mee.
Mocht er iemand een betere, gratis, van alle commercie gespeende enquetetool vinden, laat het mij aub weten.
En ik zal proberen hier elke week een nieuwe vraag te stellen, en de resultaten ook met jullie delen. Met al een sneak preview van hoe de resultaten er kunnen uitzien (maar de twee antwoorden zijn van mij, dus niet helemaal representatief :-)
Deze vraag zal wellicht iets langer blijven staan, omdat ik ze elke maandag ga updaten, maar aub invullen die handel, duurt slechts 5 seconden.
Vijf seconden van uw tijd, een euwigheid voor mij.
Waarvoor mijn oprechte dank.
:-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: