dinsdag, september 26, 2006

Schitterend!

Heb net de nieuwe serie van Ricky Gervais ontdekt (neen, geen familie van Danone). Who the f*** is Ricky Gervais? Wel, ooit The Office gezien? Een schitterende, hilarische serie van the BBC en Ricky Gervais (en met hem in de hoofdrol als ongelooflijk arrogante, vol van zichzelf zijnde, en vooral varken en oversexte zijnde manager van een bedrijfje), die een klein beeld model gestaan heeft voor Het Eiland (denk ik ;-).
Die kerel heeft nu een nieuwe serie opgenomen, waar ze ondertussen al aan het tweede seizoen begonnen zijn. Shame on me, ongelooflijke 'schaam op mij' dat ik die niet eerder ontdekt heb.
In deze serie komen telkens beroemde namen voorbij, zoals Samuel L Jackson, Patrick Stewart (Captain Picard uit Star Trek next generation), David Bowie, Chris Martin, Mr Harry Potter himself, en nog een rits anderen.
En Paris Hilton haar verzoek om mee te doen, is geweigerd en ze is er boos voor. Woeha, net goed. Domme blonde bimbo (met ongelooflijk veel geld, toch een lief kind hé ;-)
En die serie heet dus: Extras. Heb nog maar een paar fragmenten gezien, maar de kritieken zijn ongelooflijk goed en als ik eindelijk eens door alle afleveringen van Battlestar Galactica 2005 (nog zo'n schitterende serie, beter dan het origineel, echt waar) geraak, dan begin ik hier aan.
Tegen dan zal ook seizoen twee wel op komst zijn en kan ik weer wat lachen en brullen en gieren :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: