woensdag, april 26, 2006

Tony Bell is niet meer...

De fantastische komiek is niet meer. De held van Peter van der Veire, waarmee deze Stubru Dj zijn avond programma telkens afsloot, en ik met een brede glimlach op mijn gelaat huiswaarts kon keren, heeft het tijdelijke voor het eeuwige gewisseld. God hebbe zijn ziel.
Ik denk dat ze hierboven nu dubbel liggen van het lachen ;-)
Blijkbaar wordt deze blog ook gelezen ten huize Woestijnvis, want deze namiddag stond er een boodschap op mijn voicemail thuis. Van Man bijt hond, of ik even wou terug bellen. Het was in verband met Tony Bell, of ik daar heel veel van had. Blijkbaar hadden ze gevonden dat ik hier vroeger al een paar keer iets van geschreven had, en dachten ze nu dat ik een expert was.
Spijtig genoeg niet. Maar wel een fan. Voor eeuwig. Laat ze daarboven maar eens goed lachten Tony, misschien gaat het hier beneden dan ook een beetje beter...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: