donderdag, november 15, 2012

My book trip around the world...

And it is a trip.

Man, ik geloof het soms zelf niet. En neen, het zijn niet in elk land honderden boeken, (spijtig genoeg :-) ). Maar, het zijn wel 17 landen intussen waar mijn boeken verkocht zijn.
Zeventien. Is dat niet leuk?

Dat is super leuk. SUPER leuk.
Ik denk dat ik behoorlijk veilig mag zeggen dat dit niet allemaal mensen zijn die mij kennen en die mijn boeken uit sympathie kopen ;-)
En als er dan hier en daar ook nog eens eentje is die mijn boeken gewoon goed vindt en dat ook zo op de ibookstore (of in itunes) vermeldt, dan is mijn dag/week/maand (op literair gebied alvast) helemaal goed!

Dus, op naar nog meer. Zuid-Amerika is nog een grote blind spot (maar Apple heeft daar net een pak stores toegevoegd, dus dat zou moeten kunnen.) Het oostblok is ook nog onontgonnen terrein.

Nog zo veel landen die moeten veroverd worden ;-)

Dus: www.lucvos.be & www.lukefox.com are the places to be :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: