zaterdag, januari 28, 2012

What happens in Warth...

Op de super leuke ski trip afgelopen week werd er af en toe als grap geroepen dat ik er een verhaal over moest schrijven.
Leek me zeker leuk, maar je moet wel een hook hebben natuurlijk.
En wat gebeurde er daarstraks? Plots is een idee beginnen rijpen en zijn er al een 12-tal bladzijden of zo'n 4.000 woorden uit mijn virtuele pen gevloeid.
Met als thema: 'What happens in Warth...'
Ik kan me nu voorstellen dat de deelnemers licht beginnen zweten, maar ik kan hen - voorlopig :-) - gerust stellen. Tot nu toe valt het best mee ;-)

En om hen helemaal gerust te stellen, dit staat op de eerste pagina van het boek:
"The names have not been changed to protect the innocent. Elke overeenkomst met waar gebeurde feiten, personen en omstandigheden berust niet op toeval en is het gevolg van ‘min of meer’ waargebeurde feiten. De chronologie kan soms wat gewijzigd zijn, maar – trust me – dit is echt gebeurd…"
:-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: