maandag, januari 04, 2010

lijstjes


Zoals altijd worden er op het einde van het jaar en bij het begin van het nieuwe jaar lijstjes gemaakt. Zo heb ook ik gedaan. Ik ga niet alle lijstjes hier zetten :-) maar eentje wil ik toch delen. Mijn looplijstje.

Sinds ik 28 augustus 2008 gestart ben, heb ik al zo'n 1.353 km in de benen. Waarvan er 876 in 2009. Met pieken tot net geen 140 km per week. De 1.000 heb ik niet gehaald, wat oorspronkelijk wel het plan was, maar een paar kleine probleempjes in de rug hebben mij hiervan weerhouden. En zoals het spreekwoord zegt: beter een klein beetje forceren dan veel te veel forceren. Nietwaar :-)

En ondertussen een filmpje bekijken op de laptop tijdens het lopen, dat doet de tijd voorbij gaan en kan ik een beetje bij gekeken geraken met de films die hier nog op mij staan te wachten. Ik moet de film dan wel in 3 of 4 stukken bekijken, maar dat geeft niet hé.

En deze dagen kan ik het lopen mooi aanvullen met sneeuwruimen. Ook een aanrader om wat energie te verbranden.

Maar nu : op naar de volgende 1.000. Dat klinkt bijna als Kwh bij zonnepanelen. Alleen krijg ik voor mijn lopen geen Groene Stroom Certificaten. Alleen maar zweet ;-).

Blogje ',','

Geen opmerkingen: