woensdag, augustus 06, 2008

Bierviltjes wijsheden








Noem het een hobby, noem het bezigheidstherapie, noem het gekke dinges, doet er niet toe, maar ik verschoot zelf wel toen ik een kijkje ging nemen op Hoegaarden.com. Want ik kreeg onlangs een mailtje met de boodschap dat ik 8 weken abo op Humo gewonnen heb met één van mijn inzendingen.
Wat blijkt nu? Alles wat ik ooit ingestuurd heb, staat daar op de 'Op het podium pagina's'.
Zes inzendingen al. Waarvan een paar heel oude. Die van de 'gespleten persoonlijkheid' is al heeeel oud en staat hier thuis in mijnen bureau afgedrukt op een echt Hoegaarden viltje, gevonden in een café.
De anderen zijn iets recenter, maar ik wist niet dat ze die allemaal zo bijgehouden hadden. Nice.
Rijmen en dichten zonder... :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: