donderdag, april 10, 2008

Rommel


Net weer een folder gekregen van Test-Aankoop. Je krijgt er altijd iets bij als je een abonnement neemt. Iets super leuk (lijkt het), maar als je verder kijkt, of ooit al zoiets gekregen hebt, dan weet je dat het eigenlijk rommel is.
Ik snap het eigenlijk niet goed van een blad als Test Aankoop dat pretendeert de consument te beschermen dat de goederen die ze gratis geven aan nieuwe abonnees echt rommel zijn.
En als je goed kijkt op de foto dan zie je dat het slecht afgewerkte plastiek is.
Heb ooit ne PDA gekregen bij TA en hij werkte met moeite (maar nog ooit voor een paar euro's verkocht op eBay ;-)
Het lijkt er niet op. En ik snap het niet. Als je voor kwaliteit gaat, moet je kwaliteit geven, en niet zo ne rommel.
Soit, ik neem er toch geen abo op, dus zal ik die rommel niet in huis halen, maar ik vind het nogal zwak.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: