dinsdag, januari 08, 2008

Dat haat ik dus zo ongelooflijk hé...

ne computer die niet werkt, en het niet opgelost krijgen. Niet te doen.
De Wifi van mijn Sony begon echt gek te doen. Eerst op één locatie, waarbij ik dacht dat het mijne wifi router daar was die gek deed, maar thuisgekomen was het al helemaal van 't zelfde.
Hmmm, niet goed dus. Wat nu? Maar ne kabel er tussen gehangen en op aanraden van Highfly de drivers geupdate (wat ik al geprobeerd had, maar hij vond er geen). Maar dan op de Intel site gaan kijken, en ja daar stonden er nieuwe. Downloaden, installeren, rebooten, en...
Niks, nada, nothing. Geen wifi meer. niets. Code 31B (of zoiets). Hmmm, niet goed. Vorige versie dan maar terug. Euh, ook niet meer.
De vloeken ten huize Blogje stegen veelvuldig ten hemel, maar ook dat hielp niet. Damn.
Dan maar terug de kabel.
Maar zo kon het niet duren, want daar dient ne laptop niet voor hé.
Maar weer kwam Highfly ter hulp (waarvoor dank), met de drivers op de Sony site zelf (ipv Intel). Daar stond nog een andere versie.
Ik dus vol goede moed die gedownload, geinstalleerd, en...
Niks, nada, nothing.
Nog meer vloeken die naar boven vlogen (en terug kwamen ;-)
Wat nu? Dan maar die nieuwe driver deinstalleren, waarop die pc spontaan zelf een nieuwe driver installeert, en raad eens?
Het werkt. Maar niet met de Sony driver, maar wel met de Intel driver die ik gisteren ook al geprobeerd had.
Begrijpe wie begrijpen kan. Ik niet in elk geval, maar het werkt, en ik hoop dat het blijft werken.
Nest, rommel, ellende. Maar toch ne toffe laptop (Sony Vaio VGN-FZ11S), heel tevreden van, van Vista daarentegen...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: