woensdag, september 26, 2007

Ik ken deze dame...

Ik heb haar niet live aan het werk gezien, maar een oude (oud, nou ja, even oud als ik dus ;-) gemeenschappelijke studiemakker stuurde mij dit door.
Blijkbaar is ons Els (nee, niet mijn Els, man waar moet de wereld naar toe met al die Elsen ;-) aan het uitvinden geslagen en heeft ze smeerbare speculoos uitgevonden.
Ik kan het mij niet direct voorstellen, maar ik weet wel dat ik een fan zal worden als het op de markt komt.
1. omdat zij het uitgevonden heeft. (wij trokken in de 2e lic altijd samen op, en hebben menigmaal laat en lang aan de Porto gezeten ;-) (oh man, waar is de tijd, wat vliegt dat snel)
2. omdat ik heel graag speculoos heb. Mijn favoriete ijsje aan onze belgische kust (en elders) is steevast één bolleke speculoos ijs (met nog een andere soort erbij, hazelnoot, rhum rozijzen, citroen, etc...)
3. als er iemand verdient dit te winnen, dan is het toch wel ons Els, nietwaar Wim! (inside joke, doe geen moeite om ze te begrijpen :-)

Ik ben benieuwd, en ga zeker voor haar duimen/stemmen. De wereld zal er alvast een stuk beter uitzien als we allemaal smeerbare speculoos op onze boterham kunnen doen. En dat meen ik !

Blogje ',','

Geen opmerkingen: