zondag, december 24, 2006

Music for life...

RESPECT
R E S P E C T
RESPECT


Amai, ongelooflijk wat de heren Peter van de Veire, Kristof - Lambi Bambi - Lenaerts & Tomas de Soete de afgelopen zes dagen klaargespeeld hebben.
1.200.000 euro, of zoiets, hebben ze bij elkaar gesprokkeld voor het goede doel. Met de langste radioshow aller tijden, maar niet alleen dat, met naar mijn gevoel ook de beste radioshow aller tijden. Zalige radio, echt waar. Ik kan er niet van over.
Tot mijn grote spijt ben ik niet in Leuven geraakt, maar ik heb er ongelooflijk van genoten (en heb natuurlijk ook gesteund) en heb ongelooflijk veel respect voor deze heren.
Die hebben dat ongelooflijk goed gedaan. Alleen hoop ik nu voor hen dat ze niet in een groot zwart gat vallen. Want ik had de indruk - op de slotshow in het Depot, met Marcel Vanthilt - dat ze er toch maar stilletjes bij stonden. Al kan ik me heel goed voorstellen dat die mannen nu toch wel steendood moeten zijn.
Enfin.
R E S P E C T

En vergeet ook niet de andere goede doelen die er ook nog in de wereld zijn hé. Maar dit is er alvast eentje dat weer een pak geld en aandacht gekregen heeft. Da's alvast een fantastisch kerstcadeau!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: