maandag, september 17, 2007

Het zal nooit meer hetzelfde zijn...

Als ik naar 'all along the watchtower' van Bob Dylan luister (dacht echt dat het van Jimmy Hendrix was, maar ken het vooral van U2 op Rattle & Hum nvdr).
Since ik seizoen drie van Battlestar Galactica helemaal uitgekeken heb, zal ik altijd een vreemd gevoel hebben als ik die song hoor.
En ik garandeer jullie: de dag dat ik die melodie uit de muren hoor komen, zal ik in mijn broek doen van schrik.
Maar meer zeg ik niet. Nope, dat bespaar ik jullie. Ontdek het zelf maar. Maar het was wel schitterend, onverwachts, en spannend. Damn, kan niet wachten tot seizoen 4.

"There must be some way out of here," said the joker to the thief,
"There's too much confusion, I can't get no relief."

En, oh, hoe toepasselijk die text. Precies of ik de melodie al hoor...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: