maandag, december 18, 2006

Dat deed deugd...

Een dagje verlof gehad vandaag. Eentje maar, maar toch maakt dat een wereld van verschil.
Echt uitslapen was er niet bij, want den Bram moest wel naar school. Maar Els was ook thuis en dus togen we na het droppen van den Bram aan de schoolpoorten naar de markt in Heist-op-den-Berg. Op zoek naar nog wat spulletjes voor onder de kerstboom. Het was er koud, en nog niet veel veel volk in het begin, maar het hemd met lang slip en chauffage voor de poep was toch wel een aanlokkelijke aanbieding. Maar heb toch neen kunnen zeggen.
Soit, nog wat verder boodschappen gedaan, nog een verrassingscadeau voor Els gekocht, dat snel onder de kerstboom gedropt, zodat ze niet zou zien van waar het kwam en dan vergeten de rekening er onder uit te halen, waar op stond wat het was en van waar het kwam!!!! Is dat dom? Ja, dat is dom. Heel dom, maar ja, als je zo bent...
Soit, voor de rest wat gekookt, mijn superdeluxe spaghetti saus met geheim recept, wat opgerommeld, met den Bram gespeeld (Rummikub), de tafels van vier geoefend, en ja, ik beken, gewerkt. Mijn mails ingehaald, een kleine honderd op een dag dat ik er niet was.
Zucht. Ooit zal het wel beteren zeker?
Enfin, er staat nog verlof in het verschiet, daar zal ik me maar aan optrekken zeker. Maar morgen weer werken. Dat moet af en toe ook nog :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: