dinsdag, augustus 14, 2007

Het leven is hard...

als je op vakantie bent aan de Titisee...

Euh, Titisee? Een veelgehoorde reactie. Wel, dat ligt in het Zwarte Woud. In Deutschland. Het land van de knackwurst & de halve liters bier. Het land waar ik me - met mijn toch wel een klein beetje te dikke buikje - nog super slank voel. Maar ook het land waar je toch wel leuke wandelingen kan maken (zoals gisteren op de Feldberg), en waar het weer zalig goed is (elke dag zon, stralend weer en warm). Waar je in de zomer een skiwedstrijd op de schans kan bijwonen (zoals zondag in Hinterzarten), of de mooie gebouwen van Freiburg vandaag.
Het is hier leuk, en we blijven nog effe. Tot het werk weer roept...

Al moet ik zeggen dat dat eigenlijk elke dag roept, maar dan vooral het 'andere' werk: www.videoguide.be (en het 'eerste' werk ook wel wat.) Volledige ontspanning is er nooit, maar ik ben wel behoorlijk relax, en dat is ook veel waard hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: