maandag, juli 06, 2009

Een nieuw speelgoedje


Allez, het echte speelgoed is natuurlijk de nieuwe iPhone 3Gs (had ik dat nog niet gezegd? ;-), maar één van de leuke apps die ik er op gezet heb, is Run Keeper. Maakt gebruik van de GPS en meet dan hoe lang, hoe ver, hoe snel, hoe hoog ik loop.
Super.
En blijkbaar werkt die ook met de Nike+ toestanden. Echt een super ding.
En hier is het eerste resultaat van mijn eerste run met dat ding in mijn hand, terwijl ik naar mijn favoriete muziek luister op het iPod gedeelte van de iPhone (maar wel de 'schuld voor shuffle' functie afgezet, want dat komt niet goed tijdens het lopen ;-)
De snelheid onderaan klopt niet helemaal en de hoogte ook niet denk ik (maar er staat ergens dat een afwijking tot 20 m mogelijk is, dus dat valt nog mee, zal beter gaan in de bergen), maar is wel leuk om te zien natuurlijk.
En oh ja, normaal gezien loop ik sneller, maar in het vertrekken was het zo'n geweldige kopwind dat het bijna niet te doen was. Dat compenseerde natuurlijk een stuk bij het terugkomen, maar toch...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: