woensdag, juni 17, 2009

One small step for man

Een beroemde uitspraak. Waarbij ik niet wil pretenderen een beroemd of belangrijk iemand te zijn. Maar voor mij heb ik vandaag weer een nieuwe grens overschreden.
Ik heb dit jaar - sinds 1 januari tot nu - meer dan 500 km gelopen.
En, ik heb - sinds 28 augustus 2008, toen ik opnieuw echt ben beginnen lopen - 967 km gelopen. Bijna 1.000 dus.
Ik moet zeggen, ik had nooit, nooit, maar dan ook nooit gedacht dat ik dat zou halen.
En spijtig genoeg is het ook niet zonder horten en stoten gegaan, want ik ben onderweg een aantal keer noodgedwongen moeten stoppen. Het gekke is wel dat ik pas na zo'n 800 km last ben beginnen krijgen. Dus voor mij geen beton of afvalt meer. Lopen op de openbare weg is redelijk uit den boze.
Maar, er is nog altijd het strand (afgelopen zondag 8 km op het strand in Oostende gedaan, op het natte zand, en ik moet zeggen, viel heel goed mee, zelfs nog redelijk hard), en er is nog 'den band' of het bos. Oplossingen zijn er altijd wel. Nietwaar.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: