maandag, juni 15, 2009

bing.com

In alle eerlijkheid. Ik had er nog niet van gehoord. Kan zijn dat ik het gemist heb. Heb wel eens iets voorbij zien waaien over een nieuwe zoekrobot of zoiets, maar was het vergeten.
Blijkt nu, als ik ga kijken vanwaar de bezoekers van deze blog vandaan komen, dat een redelijk aantal hier terecht komt door de resultaten die Bing.com weergeeft.
Vreemd.
Natuurlijk ook heel veel die via google komen. Klassiek. Maar het aantal bing.com valt me toch wel op.
Lijkt een Microsoft iets te zijn. Ben benieuwd of ze erin gaan slagen Google van hun troon te stoten. Denk dat de kans klein is, maar we supporteren altijd voor de underdog nietwaar.
Al denk ik dat de term 'underdog' niet echt meer van toepassing is als het echt een Microsoft product is. Den Bill is niet echt een underdogje ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: