donderdag, november 27, 2008

En nog eentje...

De mannen van Bruneau en Viking Direct proberen je zoveel mogelijk te laten bestellen met lokkertjes...
Gadgets, gratis producten, gratis spullen, eender wat. En als je een hele tijd niets bestelt, dan doen ze er nog een schepje bovenop. En als je echt heel lang niets bestelt, kan je wel veel gratis krijgen.
Qua prijs zitten ze meestal ook wel goed, al moet je toch wel wat uitkijken, want soms zijn ze echt wel duur voor bepaalde dingen.
Soit, net zo'n actie gevonden waarbij je kon kiezen uit 10 verschillende gratis spullen. Niet allemaal even nuttig en (denk ik) niet allemaal even goed van kwaliteit, maar heb dan maar toner besteld (die ik toch nodig had), aan een prijs die correct was, en er direct een vier-delige kofferset gratis bij gepakt.
En wat zie ik nu vandaag? Krijg mail dat bestelling vertrokken is en dat ze er nog één van de andere gratis spullen bovenop gedaan hebben.
Het is duidelijk cadeautjes tijd.
Maar de vraag die ik mij dan stel is: die moeten toch gigantisch veel verdienen op de producten zelf dat ze er al die spullen bij kunnen doen. Ok, die kosten dan misschien niet zoveel, maar het gaat toch gewoon van hun marge af.
Enfin, soit, mij hoor je niet klagen, het is crisis voor iedereen, dus alles wat ik extra krijg is meegenomen :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: