vrijdag, november 28, 2008

Angelina Jolie op haar best

Net een verdomd goede film gezien (al was het maar omdat Angelina Jolie meespeelde :-)
Taking Lives. Spannend, verrassend, leuk, soms een beetje griezelig, maar altijd die Angelina die toch weer de boel rechthoudt. En als ze lacht, oh, als ze lacht...
:-)
Enfin, goede film. En dankzij digitale tv makkelijk kunnen opnemen om ondertussen paar andere dingen te bekijken (via Net Gemist) en daarna gewoon verder te gaan.
Ik moet wel oppassen dat ik niet zeg via welke provider ik digitale tv heb, gezien de nieuwe eigenaar van mijn werkgever... ;-))))))
Maar ik moet zeggen, heb lang gewacht om digitale tv te pakken, maar het is een aanrader... Ongeacht de provider, het is een hele vooruitgang! Neh.

Blogje ',','

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eùhm...

Geert (ex-telenet)

Anoniem zei

Zeker een toffe film ... hoe heet haar nieuwste ook al weer?