dinsdag, augustus 12, 2008

Wel wel wel

Het is nog maar een goede week geleden dat ik hier schreef dat ik niet veel tijd had om te schrijven en wat gebeurt? Ja, ik ben weer aan het bloggen.
Hoelang ik dat ga volhouden? Geen idee :-)

Maar beter nog: ik heb weer een verhaal geschreven. Vorige week, woensdag denk ik, toen het zo warm was. Veel te warm om binnen te zitten. Dus, buiten op het terras, tot het pikdonker was, met lappie op de schoot, schrijven. Typen tegen honderd in 't uur, zoals ze bij ons zeggen. Aan een kortverhaal. Werktitel is 'coma'.
Maar is nog niet klaar. Nog een beetje aan. Maar het deed deugd om te merken dat ik het nog kon. En dat ik er nog eens tijd voor had.
Nog een paar harde noten te kraken, dat zeker wel, maar alles komt zeker goed. Dus blijven we lachen hé. Altijd blijven lachen.

En net het verhaal nog eens herlezen. Ik vind het goed. Maar ben zeker niet objectief? :-)

Het klinkt wellicht gek, maar ik verschiet er elke keer opnieuw van wat er uit mijn pen komt. Het begin weet ik meestal wel, maar de rest? Dat komt van ergens in mij, maar ik heb nog niet gevonden van waar :-)

Zal hopelijk ooit het daglicht zien :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: