zondag, juli 27, 2008

I did it!


Yep, I did it. 't Was vandaag ING run in Oostende . We wisten het eigenlijk niet, maar Els was tijdens het joggen zaterdag morgen Mieke Boeckx, de drijvende kracht achter Start to run en haar oude lerares, tegen het lijf gelopen en die sprak over de ING run.
Dus: waarom niet hé.
Maar: qua organisatie was het wel redelijk druk. Els wilde ook meegaan, maar Bram alleen laten ging niet, dus hebben we gekozen en mocht ik mee lopen. En Bram ging eerst de Kids run doen. 1 km. En dat heeft hij heel goed gedaan.
En ikke, nadat we eerst hebben moeten zoeken om ons nog ingeschreven te krijgen, en nadat ik nog een loopbroek was gaan kopen (had alleen een lange bij, en die was veel te warm), klaar om om 14 uur aan de 5 km te beginnen.
En amai, dat was niet simpel. Ik heb het gehaald, dat wel, maar het was heet, verdorie het was heet. En, ik heb te snel gelopen denk ik. 5 km in 32 minuten, is niet slecht (toch niet naar mijn normen), maar een heel stuk sneller dan ik gewoonlijk loop. Meegesleurd door de drive van de groep, het enthousiasme van de mensen rond mij, de geur van de puffende en zwetende mannen en vrouwen, ja, het speelde allemaal mee. Waardoor ik na 32 minuten over de eindmeet ging. Moe, maar voldaan. Fier dat ik het gedaan heb.
En vijf KM lijkt misschien niet veel, maar buiten de 20 minuten die ik zaterdag gelopen heb, was het 6 tot 8 weken geleden dat ik nog gelopen had. Dus qua voorbereiding niet echt schitterend.

Maar ik ben fier op mezelf :-)

en voor de rest was het hier zalig, tof, super, en geweldig aan 't zeetje. Ik blijf nog een beetje :-)

Blogje ',','

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat! Ik was er ook maar niet om te lopen. Kijken naar de beachvolley lag me meer ;-)

Anoniem zei

t'was precies bergop lopen daar aan zee (volgens foto)??