donderdag, mei 01, 2008

Neen, het is genen Bugatti


Ik dacht even, van ver gezien, dat er nen Bugatti Veyron geparkeerd stond voor de deur in Oostende, maar bij nader toezien bleek dat niet het geval te zijn.
Het bleek 'maar' over een Wiesmann GT te gaan. Een Duits merk. Nooit van gehoord, maar niet minder indrukwekkend. Motoren van BMW, super koersmachien, kost slechts tussen de 100.000 en 150.000 euro (koopje) en lokte zeer veel geinteresseerden, en er werden veel foto's van gemaakt.
Dat heb ik zelf niet gedaan, daarvoor heb ik effe beroep gedaan op google :-)
Mooi karretje, daar kan de Jag die ik nu in de garage staan heb niet aan tippen (is maar tijdelijk hoor, om een collega te depaneren die met mijn buske op vakantie is ;-)
Maar geef mij toch maar mijnen monovolume, rijdt ook goed en is ongelooflijk praktisch. En je ziet tenminste goed (je schuurt niet met je gat over de grond :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: