donderdag, maart 06, 2008

Robyn

Wow. Meer kan ik er niet van zeggen. Maar ik luister er gewoon ongelooflijk veel naar. 'Handle me' van Robyn. Deze week gezien op 'De Laatste Show'. Het is gewoon ook een knappe, intelligente, lieve en straffe madam. Die weet wat ze wil. Stijl heeft, looks, karakter, goeie songs kan schrijven en ook nog eens goed kan zingen. Meer moet dat echt niet zijn.
Ik ben er helemaal zot van. Speel de song soms 20 keer achter elkaar. Heb hem zowel op mijn privé laptop als op mijn laptop van het werk via iTunes gekocht (omdat ik niet kon wachten om hem over te zetten), ik denk dat dat genoeg zegt zeker?
Luisteren naar die handel en downloaden (legaal hé :-).
Super dikke schijf van een song.
You can't handle me :-)
Doen!

Blogje ',','

3 opmerkingen:

Pieterjan zei

Qua stijl/uiterlijk/muziek vond ik Roisin Murphy leuker, maar het is idd een straffe madam. Vooral in het gesprek, kan het niet verklaren maar er zat een vreemde chemie in :-).

Pollie zei

hmmmm vond de vorige single 'with every heartbeat' toch stukken beter en Roisin Murphy zat ook in de laatste show. over een klasse wijf gesproken, daar moet Robin nog veel bokes met choco voor eten hoor!!!!
Pollie

Blogje zei

Volledig mee eens dat Roisin Murphy een straffe madam is. Ben ook van haar een fan, al van in de tijd van Moloko. Maar die kende ik dus al. Robyn niet, en die heeft toch wel nen indruk nagelaten.

Meer van dat, zou ik zeggen.