donderdag, januari 03, 2008

Queen heaven


Ik had het bijna gemist, als verstokte, all time, Queen fan. Maar dankzij mijn broer ben ik toch nog kunnen gaan.
Queen Heaven. Een laser & licht show op de muziek van Queen (en onder de auspiciën van Mr Brian May himself, astronoom van opleiding trouwens, nog maar net zijn doctoraatsthesis over interplanetair stof afgemaakt nvdr) in het planetarium in Genk.
Echt de moeite, al zeg ik het zelf ;-)
Natuurlijk kan Queen voor een verstokte Queen-fan als mezelve niets mis doen, maar het bleek daar nog maar eens wat voor pareltjes die mannen toch wel bij elkaar geschreven hebben.
En al duurde het maar 75 minuten (veel te kort) en konden ze niet alle nummers aan bod laten komen, het was echt de moeite. Fantastische interactie van muziek en beeld in een super omgeving.
Maar voor zij die het nog willen zien: zondag is de laatste show, en dan begint het in maart weer in Berlijn. Allen daarheen, zou ik zeggen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: