donderdag, november 01, 2007

Kijk nu zondag naar 'De Bedenkers' op Eén en STEM OP ELS!

Kreeg volgend mailtje:

Hallo daar !

Ken je het programma 'De Bedenkers' op Eén? Het programma waarin Bart Peeters en Sofie Van Mol mensen met originele ideeën ontvangen en hen de kans geven om hun idee voor te stellen aan gans Vlaanderen.

Beslist de moeite om te kijken ... ik ga er nu zondag "mijn" uitvinding verdedigen, namelijk : Lotus speculoospasta!

Benieuwd wat de vakjury ervan vindt? Kijk dan zeker op zondag 4 nov om 20.25u naar Eén.
Met een beetje geluk maakt mijn Lotus speculoospasta kans op één van de felbegeerde finale plaatsen. In dat geval hoop ik op jouw steun te kunnen rekenen. Want dan telt ook de stem van de kijker thuis.

Het belooft een spannende uitzending te worden ...

Kijken EN STEMMEN maar!

Wanneer: zondag 4 november om 20.25u
Welke zender: Eén (= VRT)

Ook als je niet kan kijken, kan je TOCH stemmen ! Stuur gewoon het berichtje "1" naar het nummer 3470 nu zondagavond 4/11 tussen 22 u en middernacht.
Jouw stem kan het verschil maken !

Stuur dit berichtje zoveel mogelijk door naar al jouw vrienden en familieleden !

Alvast heel er bedankt !
Met smakelijke groeten,

Els Scheppers

DOEN!

Blogje ',','

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Els,

Ik ben zeer benieuwd naar de vorderingen van uw samenwerking met Lotus en hoe Dirk reageert op uw product aangezien hij zelf een octrooi bezit.

Ook las ik net op De Standaard dat Lotus toch geen speculoospasta op de markt zou brengen, of heb ik dit niet goed begrepen?

Anoniem zei

Blijkbaar was dit een mailtje van Els waarop ik reageerde. Ach ja, mocht ze het lezen zal ze wel antwoorden. :)