zaterdag, augustus 04, 2007

Zou het toeval zijn?


Zou dat kunnen? Dat door een ongelooflijk toeval er net op deze blog een advertentie van Google (je weet wel, hun Adwords - en in mijn geval Adsense) komt te staan van het beste Adsl aanbod in de markt? Sneller, completer, beter dan eender wat. En oh ja, ook qua prijs niet te verslaan.
Zou dat echt kunnen?
Niet dat ik een voorkeur heb voor enig aanbod hoor. Neen, ik ben compleet objectief. Zeker weten. Vandaar dat mijn 'objectieve' voorkeur ook naar dat aanbod uitgaat. En niet dat ik er iets aan zou verdienen hoor. Het idee alleen al...
:-)

Enfin, in alle objectiviteit, het is het beste, maar dat zeggen ze allemaal zeker ;-)

Blogje ',','

1 opmerking:

Anoniem zei

Hmjah als nu de service, de facturatie en de helpdesk ook eens zo goed waren als de specs van het product kwam ik misschien terug :p