zaterdag, augustus 04, 2007

Volk


Amai, het eerste echte goede weekend van de zomer (als we april niet tot de zomer rekenen, zoals het eigenlijk ook niet hoort) en de kust ziet zwart van het volk. Het strand lag bomvol, de dijk vol, de stad vol. alles vol.
Maar begrijp me niet verkeerd: ik klaag niet, no sir. Ik klaag niet. Ik zou niet durven. Nu het eindelijk goed weer is. Voor mij mag het zo blijven.
En mag ik een minuutje begrip vragen voor de parkeerwachters en de politiemensen die hun handen (en boekjes) bomvol hebben met het verbaliseren van alle verkeerd geparkeerde auto's en te laat (of niet) bijgevulde meters. Het is een zware job. Zeker die man die dezelfde auto al voor de tweede keer die dag een boete onder zijn ruitenwisser schoof. Zware verantwoordelijkheid. Riskant beroep. Respect! ;-)

Blogje ',','

P.S. 't is met ne GSM getrokken, dus niet zo ongelooflijk super van kwaliteit, maar als het licht ideaal is, zijn de fotokes van mijnen Nokia E65 best ok.

Geen opmerkingen: