dinsdag, april 17, 2007

Mijn carrière in kaartjes

Weet niet waarom, weet niet hoe het komt, maar ben onlangs op zoek gegaan naar al mijn naamkaartjes. alle stukjes papier van 120gram (of zoiets) die ik de afgelopen vijftien jaar verzameld heb. En dat zijn er 10. Tien verschillende naamkaartjes.
Maar zelfs meer dan tien verschillende functies. Sommige keren zijn er geen kaartjes van gemaakt. En niet dat ik zo'n jobhopper ben. Want als je die kaartjes bekijkt, dan heb ik eigenlijk maar vier werkgevers gehad op 15 jaar tijd. Waarvan twee dan nog van dezelfde moederfirma.
Maar het aantal functies binnen die firma's is niet meer op twee handen te tellen. Al liggen ze meestal wel in dezelfde lijn. 't Is te zeggen: in drie lijnen. Service management - System management - Marketing & product management.
En wat brengt de toekomst? Wel, dat is een heel goede vraag. Ik denk dat ik daar al een stukje het antwoord van ken, maar dat tipje van de sluier blijft tot nader order helemaal bedekt...

Blogje ',','

1 opmerking:

Anoniem zei

mooie herinneringen wel :)