zondag, maart 25, 2007

Schrijftijd

De laatste dagen terug aan het schrijven geslagen. Verder gewerkt aan volgende delen van 'De eenzame weg naar de hel.' En verdorie man, het kriebelt. Het kriebelt heel fel.
De laatste drie dagen zo'n vijftig bladzijden volgepend (in boekvorm, zijn zo'n 20 A4's) en het is verbazingwekkend hoe sterk ik weer meegesleept wordt door het schrijven. Het verhaal loopt steeds verder in mijn hoofd, neemt onverwachte en nieuwe wendingen, die zelfs ik, als schrijver, niet voorzien had.
En dat is zo fascinerend aan het schrijven. Ik ben zelf razend benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat gaan, hoe het de personages gaat vergaan en of het allemaal goed gaat aflopen...
Een kick. Niet meer of niet minder.
Super leuk. Ik kan het iedereen aanraden. En als het dan nog gepubliceerd wordt, is de kick nog groter, maar dat zien we later dan wel weer :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: