maandag, februari 19, 2007

Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!

Het weekend was zalig!
Zaterdag het verjaardagsfeestje van onze Bram. Hij wordt maandag al 8 jaar. Man, man, man. Ik weet nog heel goed hoe we 8 jaar geleden in het midden van de nacht richting Lier togen, waar een paar uur later zo'n klein ventje ter wereld kwam. Den Bram. En nu is hij al acht jaar. En nen deugniet soms. Maar vooral een superlieve schat :-)
Het was een leuk feestje, met een spijtig ongevalletje, maar niets dat niet geneest. Ik denk dat iedereen er van genoten heeft.
En daarna (zelfs met mijn maag vol frieten) ben ik nog eens gaan lopen. Dat was veel te lang geleden, maar het ging nog. Een dikke 3,5 km gelopen zonder te moeten stoppen. Da viel dus goed mee (naar mijn normen toch) en dus ga ik blijven verder doen (allez toch proberen, goede voornemens, jullie kennen dat wel...)
En zondag naar zee geweest. Daar was het ook zalig. Meer dan zalig. Veel volk, bijna zoveel als in de zomer, alle restaurants zaten afgeladen vol, maar in de vernieuwde 'Georges' toch nog plaats gevonden 's middags. Dat werd hoooog tijd dat ze iets deden aan die oude refter, maar nu is het wel deftig. Organisatie kan nog iets beter, maar dat zal wel komen.
En ook de totaal vernieuwde Andromeda is echt de moeite. Dat was in de namiddag de place to be. En voor de rest: heeel veel wandelen. Leuk, echt waar. Al was het weer iets minder dan voorspeld.
En morgen maandag: verlof. Yep, verlof. Woeha. Dan is de Bram echt jarig en dat gaan we vieren. Met schaatsles om te beginnen (neen, ik niet, don't worry, mijn pols is niet in gevaar), een bezoek aan Dreamland (waar dromen in de vorm van kadootjes waar worden), de jaarlijkse Mc Donalds en dan zien we nog wel. We hebben een paar plannetjes, maar den Bram zal zeker een leuke dag hebben.
Meer moet dat toch niet zijn, nietwaar?
En ik heb mijn uren voor vandaag weer geklopt, vanavond nog rap een uurtje of zo gewerkt (ja, ik weet het, het is geen doen op zondagavond, maar morgen is het verlof, verzachtende omstandigheid? :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: