maandag, januari 01, 2007

Nieuwjaarsperikelen...

Het oude jaar is weer gegaan, het nieuwe gekomen. Vol met nieuwe dagen en talloze dromen.
Amai, dat begint goed. Ik begin al te rijmen op deze eerst dag van het nieuwe jaar. Als dat maar goed komt :-)
Het was leuk, ok, in orde, maar ik kan de eerste dagen geen eten en drinken meer zien. Drie feestjes op 24 uur tijd, te veel champagne en wijn en andere lekkere dingen, dat moet effe minderen. Maar klagen doe ik niet hoor, no way.
En, heeft u ook zoveel smsjes verstuurd en ontvangen? Ik ging het dit jaar via een koppeling van mijn gsm aan mijn pc doen, zodat ik niet de hele tijd moest typen. En dat ging goed tot ergens halfweg de verzendlijst. Toen is het misgegaan. Ik denk dat ik de verbinding met de GSM te snel verbroken heb, waardoor er een aantal smssen niet verstuurd zijn, anderen twee keer verstuurd zijn. Ik ben dan beginnen knoeien en proberen ze toch nog te versturen en daar is het een beetje de mist in gegaan en ik het gewoon niet meer weet. Misschien toch iets te veel gedronken... :-)
Dus: als ik mensen vergeten ben, het spijt me, maar ik wens jullie een fantastisch 2007. Als ik mensen verschillende SMSsen gestuurd heb, het spijt me, maar ik wens jullie evenzeer een fantastisch 2007. :-)
En ik heb ook zo'n vermoeden dat de operatoren toch wel een beetje vertraging gehad hebben met het doorsturen van de berichtjes ook al beweren zij van niet.
Maar eigenlijk doet dat er allemaal niet toe. Het nieuwe jaar is begonnen, reden genoeg om er weer een fantastisch jaar van te maken. Voor elk van jullie: maak er iets fantastisch van. Geniet ervan. Maak plezier, verzorg je gezondheid en afspraak in 2008! :-)
En als ik de nieuwsoverzichten van 2006 zie, dan hoop ik uit de grond van mijn hart dat de miserie uit 2006 ons bespaard blijft in 2007. Al durf ik dat betwijfelen, hoe optimistisch ik ook ben... Maar hopen mag hé.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: