maandag, december 18, 2006

What's this?

What's this, what's this? fluistert Spearhead frontman Michael Franti, samen met Gabriel Rios en Filip Kowlier op de benefiet single voor het anti-mijnen programma dat volop gesteund wordt door de mannen van Stubru en waarvoor ze zelfs zes dagen in een glazen huis kruipen zonder eten.
Respect!
Natuurlijk heb ik die single al gekocht, makkelijk downloaden die handel, online kopen (al had ik toen dat Bancontact toestelletje nog niet om via mijn bank online te betalen (maar nu wel :-) en heb ik me toen moeten wenden tot de Visa mannen), en gek draaien.
Heb hem zelfs effe als ringtone op mijn GSM gehad, maar het begin is te stil en daardoor heb ik vandaag een paar gesprekken gemist omdat ik het gewoon niet hoorde.
Dus mag Coldplay met Talk weer ringtone spelen.
Maar dit geheel terzijde: kopen die handel, steunen die handel en samen kunnen we misschien een beetje het verschil maken. Doen!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: