woensdag, december 06, 2006

Is dat normaal?

Vanavond, onderweg naar huis, in het drukke verkeer, niks beter te doen, en dus even voor de grap aan de knopjes van mijn ruiten getrokken. Je weet wel, elektrische ruiten in de wagen, je kan die met een simpele trek naar achteren sluiten en naar voren openen.
Dus ik trek ze even dicht (al waren ze al dicht, heel stom, ik weet het, maar wat doe je anders in de file). En wat zie ik voor mij?
Mijn lichten worden minder.
Huh? Ben ik nu zot aan het worden (kan natuurlijk ook). Maar deed het dus nog eens: en ja, ze dimmen. Heel licht en maar heel even, ze komen direct weer volop terug, maar ze dimmen. Nog eens, en nog eens en nog eens. Amai, dat is weird. Dat het opzetten van de achterruitverwarming of de airco invloed heeft op het verbruik en de power, wist ik al. Als je dat opzet, voel je dat de auto een paar pk's verliest. Maar het sluiten van ramen die al gesloten zijn, dat ook dat invloed heeft op het vermogen van de wagen en de pk's, dat vind ik toch wel heel vreemd.
Of is er iets mis met die wagen? Of met mij? :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: