zaterdag, december 09, 2006

Ik ben er helemaal stil van...

Zoals jullie wellicht weten (er staan toch een paar banners op deze site), was ik genomineerd voor de Blog awards van Clickx. Ik was ook uitgenodigd om de uitrijking mee te maken in de Carré, maar omdat Els gisteren ook een Eindejaarsconcert had met Cum Amore (en ik wist dat de kans dat ik zou winnen astronomisch klein was), kon ik niet aanwezig zijn.
Je kan je dan ook wel voorstellen dat mijn verbazing onmetelijk groot was toen ik deze namiddag hoorde van Jos Vorkmans dat ik in de top 30 geraakt ben. ????
Top 30? Jawel, top 30. Damn, hoe kan dat nu? Ik snap er zelf helemaal niets van. Wie heeft er dan allemaal op mij gestemd? (blijkt dus 26 te zijn)
Soit, ik ben er in elk geval heel blij mee. Het is superleuk.
En blijkbaar (ook weer bij Nodesktophero gezien) is er nog een blog verkiezing. Maar daar stond ik nog niet tussen. Gek hé. Enfin. Allemaal stemmen hé, en misschien kom ik daar dan ook nog ergens voor ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: