dinsdag, december 26, 2006

Drukke tijden

Amai, wat is het druk. Volop bezig met vakantie nemen. Uitslapen, zalig gewoon. Veel te lang geleden. Van het ene kerstfeestje naar het andere, met te veel pakjes en te veel eten. En oh ja, tussendoor nog een kerstconcert van Vivace meegepikt, als fotograaf, garcon, kuismadam, afruimer, etc... Maar vooral ook als grote fan :-) Want goed was het! Dat kan je zien op de site onder varia, foto's en filmpjes.
En vandaag even naar Technopolis geweest. Dat is echt wel de moeite. Onze Bram was super, laaiend enthousiast. Dat is echt iets voor hem. Een aanrader.
Ondertussen ook nog wat opgeruimd en opgerommeld, geld geteld voor de nieuwsjaarszangertjes, en eindelijk, na meer dan een half jaar lezen, De Da Vinci Code uitgelezen. Ik moet toegeven, echt wel een goed boek (of loop ik nu hopeloos achter de feiten aan? :-)
Enfin, heb nog wel meer dan twintig boeken klaarliggen om te lezen, maar denk dat ik nu toch aan de nieuwste van Stephen King ga beginnen "Lisey's verhaal". Volgens de cover het meest persoonlijke boek van King ooit. Dat moet ik gewoon lezen. Ik wil weten wat er in het hoofd van een dergelijk begenadigd schrijver omgaat. Misschien kan ik er nog wel iets van leren hé. :-)
En ondertussen gaat de kerstvakantie gewoon verder. Zwaar, heel zwaar is dat, maar ja, we moeten er door hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: