dinsdag, november 28, 2006

Psycho-horror

Vanavond naar een lezing geweest van een collega-schrijver bij Kramat, den Johan Deseyn.
Los van het feit dat dat gewoon ne keitoffe pee is, kan die ook nog super goed vertellen, en nog beter schrijven.
Zeven boeken heeft hij nu al uitgegeven, zijn achtste is op komst. Het zijn geen boeken die door iedereen gesmaakt zullen worden. Niet geschikt voor de gevoelige zieltjes, want soms is de neiging meer naar de horror dan naar de psycho, maar er is altijd wel een redelijk evenwicht.
Het is echt niet te snappen dat zo ne toffe pee als de Johan zo gruwelijke dingen aan zijn brein kan laten ontspruiten.
Maar hij kan het, hij doet het, en hij is goed bezig. Een echte aanrader dus. Niet voor niets dat hij de Stephen King van de Lage Landen genoemd wordt.
Lezen die handel dus.
En terwijl hij zo vertelde, herkende ik zoveel van mijn eigen schrijftoestanden, zalig gewoon. Ik wil dus zeker meer tijd maken voor het schrijven.
Maar op mijn werkpc ben ik nu dus nog aan het werken, schrijf dit effe rap terwijl ik een grote file aan het binnenhalen ben van het netwerk. Goe bezig? Denk het niet hé...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: