vrijdag, november 03, 2006

Als ik ooit eens veel tijd (en geld) heb

dan koop ik mij een volledige set van Brian May. Zoals daar zijn: zijn eigen versterker. Zijn eigen pedaal voor speciale effecten, en natuurlijk, last but certainly not least: zijn eigen gitaar.
Ik heb nog een oude electrische gitaar boven liggen. Maar sinds we in dit huis zijn komen wonen (al meer dan 10 jaar geleden) heb ik er niet meer op gespeeld.
Wel nog gitaar gespeeld, gelukkig wel, maar enkel nog acoustisch. De versterker is al heel lang stuk, en is ondertussen met het grof huisvuil mee, maar een viertal pedalen (van Boss), heb ik wel nog. Maar die zijn dus al heel lang werkloos. Maar niet verloren.
Ooit, ooit koop ik nog eens een nieuwe, deftige electrische gitaar. En ditto versterker. Maar die dingen kosten - toch als je deftig materiaal wil - ook niet niks. En om daar een pak geld aan te geven en het dan hier in een kast te leggen, dat vind ik er ook wel redelijk over.
Dus voorlopig blijf ik acoustisch spelen. Is ook wel leuk. Maar de dag komt dat de buren het zullen geweten hebben ;-) (al zal ik wel een versterker kopen met een hoofdtelefoon aansluiting :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: