maandag, oktober 02, 2006

Nieuwe vraag van de week!

De week is weer om, dus komt er een nieuwe vraag. Maar eerst de uitslag van de vorige vraag:

Met dank voor de bereidwillige medewerkers die deze antwoorden invulden.
Deze keer gooi ik het echter over een andere boeg. En neen, deze vragen zijn niet wetenschappelijk onderbouwd, noch verantwoord. En neen, de resultaten zullen de wereldgeschiedenis zeker niet beinvloeden, maar het zijn gewoon dingen die me bezig houden.
Zoals de nieuwe vraag. Hoe vaak per week doe jij aan sport?
Ikke vandaag nog eens gaan lopen. Zit nu aan een gemiddelde van 1 keer per week sporten. Is te weinig, I know, maar ik leef op goede hoop dat ik ooit meer tijd zal hebben. En jullie?

Met dank!

Blogje ',','

2 opmerkingen:

Joeri zei

haha sporten - de humo laatst gelezen met het artikel van dekkers? sporten is ongezond.. momenteel hou ik het nog aan het andere eind en probeer ik 2x per week te lopen (al zal niet iedereen dit lopen noemen..). ik laat me motiveren door mijn fysieke paraatheid en vooruitgang (hm) te laten testen in de beweegmobiel (www.beweegmobiel.be). wedden dat de meesten niet sporten? tssss

Blogje zei

Idd, maar de heer De Decker zegt wel meer hé ... ;-)
Enfin, het is ook voor een stuk dankzij de beweegmobiel dat ik weer ben beginnen lopen en ik ben er toch een heel stuk op vooruitgegaan. Dus doen we verder hé. En zoals het met alles is: geniet, maar sport met mate ;-)