woensdag, september 06, 2006

Weird

Weet er iemand wat het gisteren was? Ik ben het in elk geval vergeten (schaam op mij!). Het was - als hij nog zou leven - de 60ste verjaardag van Freddie Mercury. Mister Freddie Mercury.
Maar ik heb er dus niet aan gedacht. Al had ik het onbestemde gevoel dat er iets was met 5 september, maar ik kon er mijn vinger niet opleggen.
Deze morgen gehoord op Stubru en dus wist ik het. (toen ze ne Fret met curry aan het maken waren ;-)
Maar: en dat is weird, ik heb er wel aan gedacht. Om één of andere vreemde reden ben ik gisteren actief op zoek gegaan naar Queen muziek en filmpjes. Iets wat ik al jaren niet meer gedaan heb. Maar gisteren ineens wel. Zonder enige aanwijsbare reden.
Kan dat toeval zijn? Ik denk het niet. Het was de geest van Flash Freddie die mij die deed doen. Toch?
Of is dat bijgeloof? Waarschijnlijk. Ik weet het niet. Doet er ook niet toe. Maar het was wel een beetje weird.
En het moet gezegd: hij was the best :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: