dinsdag, september 05, 2006

Wat denken die van Belgacom wel...

Nadat ze voor twee weken mijn lijn hier professioneel uit dienst genomen hebben en er dan ook nog professioneel in geslaagd zijn mijn lijn zo terug aan te sluiten dat een gewone klant ze niet kan gebruiken, komen ze mij hier in mijn straat ook nog effe uitdagen.
Stel je het volgende voor: een buske van den RTT (aka Belgacow), met daarin, nen Belgoriginal, die tegen 60 km per uur door mijn straat rijdt terwijl hij de gazet aan het lezen is.
Waar is de tijd dat die mannen gewoon in een rustig straatje hun gazet stonden te lezen, met hun thermoske koffie en hun brooddoos met bookes met kaas of confituur op het dashboard? Toen deden ze tenminste niemand kwaad. Maar nu rijden ze terwijl ze dat doen. Dat kan toch niet meer hé. Ik vind dat ze hun terug in doodlopende straatjes moeten steken. En vooral van mijn lijn afblijven.
Al heb ik onlangs nog straffere staaltjes gezien: al rijdend (ook zo'n 60 km per uur), blad papier op het stuur, telefoon tussen de linkerschouder geklemd, en een sigaret in de rechter hand. De kans dat dat goed afloopt is vrij klein. Zeg maar heel klein. En toch gebeurt het. Die zal zeker ook wel bij Belgacom gewerkt hebben, denk ik... :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: