zondag, september 17, 2006

Retteketet, wie vindt er mij ne Jet?

Op zoek naar de Jet. Finding Jet. Hoger Jetter. Ik weet niet waar ik moet zoeken, maar tegenwoordig lijken de Jet tankstations met grote snelheid te verdwijnen.
Dat is nu al de derde keer op korte tijd dat ik op zoek ga naar ne Jet en dat hij verdwenen is. Nu kan het ook zijn dat mijne GPS totaal verouderd is, maar dat lijkt me heel sterk, want ik heb net nen update gekregen en de andere bezinestations staan er wel in.
Maar zowel in Brugge, in Mechelen als in Perk zijn er onlangs Jet stations verdwenen. Weg, foutsie, parti. Die in Perk is ne Q8 geworden, die in Mechelen (richting Battel), ne Octa+ en die in Brugge was gewoon gestopt. Het station stond er nog, maar van tanken geen sprake.
En da's vooral vervelend als je tank bijna leeg is.
En natuurlijk zijn er nog genoeg andere tankstations. Maar dan moet ik zelf betalen hé en dat doe ik liever niet hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: