dinsdag, september 19, 2006

Bewegen is de boodschap

Ja, vandaag was het weer zover. De beweegmobiel deed zijn intrede weer op de parking van ons werk en we mochten weer allemaal in lange rijen aantreden om te meten hoe onze conditie geevolueerd was sinds het vorige bezoek in april.
Wel, euh, tja, wat moet ik zeggen? Ik ben er op vooruit gegaan :-)
Goed hé. Betere conditie, minder vet, geen cholesterol. Mooi hé. Al was de vooruitgang niet spectaculair hoor, maar gezien de toch wel beperkte inspanning die ik gedaan heb, viel dat zeer goed mee. Ja, ik ben elke week bijna gaan lopen, maar eigenlijk is één keer per week niet voldoende. Twee tot drie keer is het minimum en ik heb ook een tijdje stil gelegen door kwetsuren.
Maar allez, we zijn goed bezig, en nu ga ik blijven lopen, dus dat komt wel goed.
Daar drinken we d'r ene op :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: