vrijdag, juni 02, 2006

Elvis lives

Yep, Elvis is alive, en hij reed vanavond op de E313 in Herentals. Yep. En ik ben getuige. Dat zweer ik op het heilig communiezieltje van onze Bram ;-).
Vanavond, bij het naar huis rijden van de BBL, in een poging de file te ontwijken die er stond richting Leuven, maar over Antwerpen gereden, waar het al niet veel beter was, was ik getuige van het feit dat Elvis leeft.
Het heeft zo moeten zijn. Het was een voorteken. Ik plaste bijna in mijn broek van het lachen - no offense - toen ik de man met de gigantische bakkebaarden in zijn oude Amerikaanse slee voorbij reed. De stickers 'I love Elvis' hadden mij moeten waarschuwen, maar ik was er niet op voorbereid. Hij nam me bij verrassing.
Maar hij reed heel stil, dus even snel was ik hem weer voorbij en dus zal ik nooit helemaal zekeer zijn of het nu echt Elvis was of een gewone imitator. Ik zal het nooit weten en zal daarmee moeten leren leven.
Maar ik ben er wel van overtuigd: Elvis lives!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: