woensdag, mei 24, 2006

't Is allemaal de schuld dan Achilles

Yep, den Achilles heeft het gedaan. Hij, en alleen hij heeft mij met tendinitis opgezadeld. Aan mijn Achillespees. Verdomme. En het lopen ging net zo lekker (om het op z'n Ollands te zeggen).
Enfin, twee weekjes rust, pillen pakken (waar ik niet tegen kan, maar is altijd nog beter dan ne gips hé), en dan rustig aan terug beginnen lopen. Dan zal het wel weer gaan.
Maar deze keer misschien niet op 3 weken tijd van 3 over 6 naar rondjes van 9 km gaan zeker? Een beetje slimmer zijn? Misschien best hé.
Maar gelukkig komt de beweegmobiel pas in september terug ipv in juni. Heb ik nog wat meer tijd om mijn conditie op 'topniveau' te krijgen.
Maar nu eerst een lekker lang weekend. Met slecht weer, maar dat gaan we ons niet aantrekken hé :-) Desnoods gaan we wintersporten hier, maar werken? Ho maar ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: