woensdag, mei 10, 2006

Ik ben het beu!!!

Het is echt niet meer te doen. Die files 's morgens en 's avonds. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het lijkt er wel op dat ze overal aan het werken zijn. Alle alternatieve wegen die ik tot voor kort had, worden één voor één afgesloten. Plots zie je van die markeerpalen opduiken en dan krijg ik al buikkrampen. Dan is het zover. Misschien nog een paar dagen, maar dan begint de ellende.
En ja, overal is het zover. 's morgens geraak ik er niet meer binnen de 70 ? 80 minuten. Ellende!
En 's avonds, waar ik vroeger op minder dan 50 minuten vaak thuis geraakte, is het nu ook altijd meer dan een uur. En de tijd op zich is nog niet het ergste, maar het is dat stilstaan en aanschuiven waar ik onnozel van wordt. Damn. Dat blijf ik niet volhouden. Dat ze maar heel rap zorgen dat die werken gedaan zijn of dat het vakantie is...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: