dinsdag, april 18, 2006

Bewegen...

Vandaag was de beweegmobiel op bezoek op het werk. In het kader van 'een gezonde geest in een gezond lichaam' mochten we allemaal onze algemene conditie eens laten testen.
En hoe goed was die? Wel euh. Eigenlijk zoals verwacht. Niet schitterend, maar ook niet abominabel slecht.
Al ben ik wel een beetje dom geweest. Ik had gezegd dat ik regelmatig ging lopen en wandelen en dat ik dus eigenlijk wel een vrij goede conditie zou moeten hebben. Met als gevolg dat ze die fiets wat straffer gezet hebben en ik dus harder moest trappen dat mijn collega's.
En het feit dat ik zaterdag in de tuin heb staan werken in onhandige houdingen, en daardoor mijn spieren wat stram waren, hielp ook niet echt.
Maar het viel eigenlijk wel mee. En nu moet ik beginnen trainen hé. Kwestie van mijn conditie wat te verbeteren en een trapje te stijgen.
Al helpen al die paas eieren daar niet echt aan, maar dan zal ik wat karakter moeten tonen hé.
Maar het was wel leuk.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: