woensdag, maart 15, 2006

Een paar leuke wintertafereeltjes

Was ze bijna vergeten, deze pittoreske beeldjes van de grachten in het mooie Heultje, getrokken tijdens een winterse wandeling afgelopen zondag. Kwestie van een frisse neus te halen. Doe ik eigenlijk te weinig. Was van plan vandaag te gaan lopen, maar is er niet van gekomen.
Was te laat thuis, wegens file in Mechelen, en om 20u ging Els ook al lopen, dus had ik geen tijd (en ik moet het toegeven, geen goesting) meer. Maar morgen ga ik nog eens lopen. Zal me goed doen.
Ik voel het dat ik terug aan het slabakken ben, en ik moet toch een beetje conditie hebben tegen dat we gaan skien hé.
En die foto's. Lijken wel luchtfoto's van een gigantische bevroren rivier, niet? Terwijl het gewoon foto's van een onooglijk beekje in een klein straatje in Heultje is.
Maar dat zeggen we er niet bij hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: